Business Adaptation Online Summit

7 kwietnia 2020

Jak utrzymać firmę, sprzedaż, miejsca pracy i nie zwariować.

Wirtualne konferencje dla właścicieli i kadry zarządzającej.

Zaadaptuj siebie i biznes do nowej rzeczywistości.

Wszystko to w 100% online - wystarczy, że masz dostęp do internetu.

BAOS to cykl spotkań na czasy kryzysu, w trakcie których:

Ostatnie tygodnie zachwiały Twoim życiem i firmą? Mało kto tak dobrze zrozumie właściciela firmy jak inny właściciel. Życie przedsiębiorcy to pływanie po głębokich wodach. Dzisiejsza sytuacja pokazuje, że bywają one głębsze niż można sobie wyobrazić. Działamy w rzeczywistości bez precedensu. To oznacza, że nikt nie ma sprawdzonych rozwiązań. Dlatego stawiamy pytania: z kim, co i jak robić, by generować zyski?

Dziś dokonujesz wyboru - dać się zdominować kryzysowi, albo mobilizować siły i wykorzystać złość na konstruktywne działania. Jak?

W tym celu powstał BAOS - cykl spotkań z przedsiębiorcami i ekspertami, dzięki którym możesz nie tylko utrzymać, ale wręcz rozwinąć siebie i biznes.

Zarejestruj się, opanuj strach, sprawdź możliwości i wyjdź z gotowym planem naprawczym z perspektywy własnej, biznesu i ludzi.

Zapraszam,
Monika Reszko
Psycholog biznesu.

Poznaj program konferencji

10:00 - 15:50

10:00 – 10:30

Osobiste crisis management – jak nie zwariować, kiedy nie masz wpływu

Monika Reszko

Dowiedz się:

  • przywództwo w kryzysie – jak nie dobić siebie i ludzi,
  • jak nie wpaść w kryzysowy trójkąt dramatyczny,
  • jak przygotowywać się do wyjścia z kryzysu.

10:30 – 11:20

Era bohatera minęła bezpowrotnie

Marek Wikiera

Dowiedz się:

  • co zrobić, jeśli klienci zaczynają kredytować się twoją firmą,
  • jak negocjować warunki spłat,
  • jak utrzymać zaufanie pomiędzy wspólnikami,
  • jak zadbać o swoją własną kondycję psychiczną.

11:20 – 12:10

Sprzedaż w czasie zarazy

Radosław Żemło

Dowiedz się:

  • co możesz zrobić, jeśli twoi klienci i partnerzy zamrozili budżety,
  • jaka strategia sprzedaży pozwoli nadal generować zyski,
  • jak zaangażować zespół sprzedaży, by szukał rozwiązań,
  • dla kogo online jest rozwiązaniem,
  • czy i dla kogo działanie „pro bono” ma sens.

12:10 – 12:30

Przerwa

12:30 – 13:20

Czego nie ptrzetrwa Twoja marka?

Martin Kalkhoff

Dowiedz się:

  • jakie działania prowadzić, by nie minąć razem z pandemią,
  • strategicznie czy reaktywnie – kluczowe decyzje komunikacji marketingowej,
  • jakie działania zaangażują przestraszonych klientów,
  • case studies przetrwania.

13:20 – 14:10

Dlaczego prawdopodobnie robisz online marketing źle?

Łukasz Falba i Hubert Hurban

Dowiesz się:

  • jak mądrze wydawać pieniądze na marketing w czasach recesji,
  • jak realnie mierzyć efekty działań online marketingowych,
  • jak zrewidować dotychczasowe działania online marketingu,
  • jak dobrać najlepsze narzędzia marketingowe dla Twojej firmy,
  • czy warto w ogóle prowadzić działania marketingowe.

14:10 – 15:00

Produktywność zdalnych pracowników

Nadia Harris

Dowiedz się:

  • jak przymusową pracę zdalną zamienić na zyski,
  • co twoi ludzie muszą wiedzieć, by nie roznieść ci firmy,
  • checklista pracy zdalnej – sprawdź, co musisz poprawić,
  • kto lepiej, żeby wrócił, a kto skorzysta na „uzdalnieniu”.

15:00 – 15:50

Upadek rynku pracownika – nowa rzeczywistość pracodawcy

Cezary Maciołek

Dowiedz się:

  • jak przemodelować biznes, gdy wali się rynek,
  • czy po pandemii będzie łatwiej o pracownika,
  • jak kryzys przełoży się na wysokość wynagrodzeń,
  • czy będzie rynek pracodawcy – co się może wydarzyć.

Co możesz zrobić już dziś?

Dołącz do naszej grupy na Facebooku!

To grupa dedykowana przedsiębiorcom.

Przed i po konferencji regularnie będą się na niej pojawiały dodatkowe treści w postaci postów, live’ów oraz wywiadów z ekspertami i wiele więcej.

Na grupie odbędzie się również streaming spotkań ze wszystkimi prelegentami BAOS.

Nasi prelegenci

Monika Reszko

Psycholog biznesu, ekspert ds. komunikacji. Pracuje z właścicielami i zarządami firm oraz kadrą menedżerską. Angażuje się w projekty z jasno zdefiniowanym celem i określonymi wskaźnikami. Efektywność to dla niej suma wyniku finansowego i satysfakcji pracowników. To właśnie zaangażowanie pracowników warunkowane ich satysfakcją, jest dla niej gwarancją wyniku finansowego a także lojalności względem pracodawcy. W swoim dorobku ma ponad 4 tysiące godzin szkoleniowych, 2,5 tysiące godzin konsultacji, wdrożone zmiany w blisko 80 firmach. Mówi się o niej, że zadaje pytania, na które należy i jednocześnie najtrudniej odpowiedzieć. Jeden z klientów, dziś przyjaciel, określił jej pracę słowami: „Profesjonalizm w atrakcyjnej formie. Trafność diagnozy i skuteczność zastosowanych rozwiązań. Cenna umiejętność pracy w niszowych branżach dodatkowo wzmocniona elastycznością.”

Marek Wikiera

Pomagam właścicielom firm, zarządom, menedżerom, liderom przekraczać granice i szybciej osiągać cele w biznesie, karierze, życiu osobistym. Dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem. Inspiruję, motywuję i zarażam energią do działania. Jeżeli znajdziesz się w mojej strefie rażenia, nie pozwolę Ci odpuścić! Od ponad 20 lat, z sukcesem tworzę projekty biznesowe. Zasiadam w zarządach spółek z branży usługowej i nieruchomości. W 2014 roku, jako jedna z 47 osób na świecie, ukończyłem w ciągu jednego roku – 4 Deserts (4deserts.com), morderczy cykl 4 ultramaratonów, rozgrywany na 4 największych pustyniach świata – Sahara, Gobi, Atakama i Antarktyda – umieszczony przez magazyn THE TIME na 6 miejscu w TOP10 najtrudniejszych wyzwań wytrzymałościowych człowieka. Jestem współautorem książki „Wielki Pustynny Szlem. Jak przesuwać granice swoich możliwości.” W życiu kieruję się zasadą: Różnica między niemożliwym a możliwym polega jedynie na stopniu determinacji!

Radosław Żemło

Założyciel firmy consultingowo – szkoleniowej Leadership Academy. Członek Rady Nadzorczej w Columbus Energy S.A. Przez 15 lat był związany z Grupą Pracuj – właścicielem portalu pracuj.pl, w którym pełnił rolę dyrektora sprzedaży. Posiada 19 letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Jest trenerem biznesu, coachem i mentorem. W ramach projektu LA określa strategię dla właścicieli firm i dyrektorów zarządzających. Wspiera w budowie efektywnych zespołów poprzez zwiększanie zaangażowania i określanie efektywnych sposobów komunikacji. Jest absolwentem Politechniki Krakowskiej & Central Connecticut State University – program Executive Master of Business and Administration (MBA), Ican Institute – Strategic Leadership Academy, Akademii Pedagogicznej – Politologia i Nauki Społeczne,Szkoły Moderator – Coaching. Prywatnie – mąż, ojciec czterech synów. Pasjonat motocykli, amerykańskich samochodów, psychologii, himalaizmu i sportu pod każdą postacią.

Martin Kalkhoff

Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Specjalista strategicznego zarządzania marką. Sprawca zmaterializowanej szkłem użytkowym marki overpremium KROSNO D’SIGN. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, autor tego właśnie bloga, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku. Prawdopodobnie jedyny strateg, który swoją zmaterializowaną strategię może oglądać w muzeum.

Łukasz Falba

Jestem współzałożycielem agencji marketingowej 4WebZones, w której kompleksowo zajmujemy się obsługą markeingu digital dla klientów z całej Europy. Na co dzień znajduję problemy, o których nie miałeś pojęcia i rozwiązuję je zanim się pojawią. Usprawniam procesy marketingowe i pokazuję firmom rozwiązania, które wyprzedzają swoje czasy, pozwalając zawsze być na krok przed konkurencją. Dzielę się wiedzą zawsze, gdy jest to możliwe. Szkolę, doradzam, piszę bloga i bardzo chętnie włączam się we wszelkie dyskusje.

Hubert Hurban

Pomagam ludziom odnaleźć motywację, a firmom zaistnieć w sieci! Zajmuję się marketingiem online w całym, szerokim jego pojęciu. Pod szyldami własnych marek (i nie tylko) publikuję treści, które mają na celu inspirować i edukować. Dzielę się doświadczeniem i świeżym spojrzeniem na wizerunek w Internecie. „W skrócie”: CEO & Creative Director agencji marketingowej 4WebZones.pl, autor kilkudziesięciu publikacji o marketingu online, grafice i filmach, wykonawca projektów dla klientów z 6 krajów, który stara się każdego dnia dać z siebie 120%.

Nadia Harris

W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z szeregiem międzynarodowych organizacji – były to start upy oraz korporacje. Obszary jej aktywności dotyczyły tworzenia procedur biznesowych w zakresie HR oraz strategii pozyskiwania zasobów ludzkich w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji. Dzięki wiedzy zdobytej podczas studiów w Stanach Zjednoczonych z zakresu komunikacji menadżerskiej, programowi MBA oraz pracy ze zdalnymi zespołami, rozpoczęła własną działalność remoteworkadvocate.com, aby budować świadomość wokół pracy zdalnej wśród pracodawców i kandydatów.

Cezary Maciołek

Związany z branżą Outsourcingu i Human Resources od 2006r. Od 2014r. Wiceprezes Zarządu Grupy Progres. Pomysłodawca i współtwórca stworzenia trzech niezależnych linii biznesowych Progres HR, Progres Permanent Recruitment oraz Progres Consulting w ramach Grupy Progres oraz autorskiego wydarzenia, jakim jest konferencja Kurs na HR. Absolwent studiów Master of Bussiness Administration na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył program ICAN Management organizowany przez Canadian International Management Institute oraz studia podyplomowe dla Menedżerów Sprzedaży na wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Kolegium Nauk o Przedsiębiorczości, kierunek Zarządzanie. Wolne chwile spędza na podróżach. Zagorzały fan sportów zimowych i gry w golfa.

BAOS powstał przy współpracy

Obejrzyj nagrania