Business Adaptation Online Summit

16 kwietnia 2020

Jak utrzymać firmę, sprzedaż, miejsca pracy i nie zwariować.

Wirtualne konferencje dla właścicieli i kadry zarządzającej.

Zaadaptuj siebie i biznes do nowej rzeczywistości.

Wszystko to w 100% online - wystarczy, że masz dostęp do internetu.

BAOS to cykl spotkań na czasy kryzysu, w trakcie których:

Ostatnie tygodnie zachwiały Twoim życiem i firmą? Mało kto tak dobrze zrozumie właściciela firmy jak inny właściciel. Życie przedsiębiorcy to pływanie po głębokich wodach. Dzisiejsza sytuacja pokazuje, że bywają one głębsze niż można sobie wyobrazić. Działamy w rzeczywistości bez precedensu. To oznacza, że nikt nie ma sprawdzonych rozwiązań. Dlatego stawiamy pytania: z kim, co i jak robić, by generować zyski?

Dziś dokonujesz wyboru - dać się zdominować kryzysowi, albo mobilizować siły i wykorzystać złość na konstruktywne działania. Jak?

W tym celu powstał BAOS - cykl spotkań z przedsiębiorcami i ekspertami, dzięki którym możesz nie tylko utrzymać, ale wręcz rozwinąć siebie i biznes.

Zarejestruj się, opanuj strach, sprawdź możliwości i wyjdź z gotowym planem naprawczym z perspektywy własnej, biznesu i ludzi.

Zapraszam,
Monika Reszko
Psycholog biznesu.

Poznaj program konferencji

10:00 - 14:30

10:00 – 10:30

Co dobrego z tego wynika – czyli sztuka wyciągania wniosków

Monika Reszko

Dowiedz się:

  • Co kryzys mówi o Tobie i firmie?
  • Jakie są kluczowe umiejętności i rola liderów?
  • Czego i w jaki sposób oczekiwać od menedżerów?

10:30 – 11:15

Świat się zmienia, zmiana dotyka nas

Wiktor Doktór

Dowiedz się:

  • Jak zmieni się świat menedżerów wyższego szczebla?
  • Jak kryzys zmieni podejście inwestorów?
  • Jak zmieni się współpraca międzybranżowa?

11:15 – 12:00

Jak komunikować w firmie, żeby ludzie nie wpadli w panikę?

Piotr Bucki

Dowiedz się:

  • Jakich kompetencji potrzebują Twoi menedżerowie, żeby pomóc Ci uchronić biznes?
  • Jak planować w kryzysie – budżet i działania?

12:00 – 12:30

Przerwa

12:30 – 13:15

Czy istnieje jeszcze darmowy zasięg w internecie?

Łukasz Falba i Hubert Hurban

Dowiesz się:

  • Jak ważna będzie teraz tożsamość i personalizacja marki?
  • Jakie powinny być cechy dobrego zespołu marketingowego?
  • Jak kształtować komunikaty marketingowe w czasie kryzysu?

13:15 – 14:00

Jak nie przepalić EB-owego budżetu?

Zyta Machnicka

Dowiedz się:

  • Czy jest sens inwestować w wizerunek pracodawcy, gdy na rynku przybywa kandydatów do pracy?
  • Jakie działania podejmować teraz, a jakie planować na przyszłość?
  • Na co dzisiaj zwrócić szczególną uwagę, żeby nie przepalić EB-owego budżetu?

14:00 – 14:15

Podsumowanie

Monika Reszko

Co możesz zrobić już dziś?

Dołącz do naszej grupy na Facebooku!

To grupa dedykowana przedsiębiorcom.

Przed i po konferencji regularnie będą się na niej pojawiały dodatkowe treści w postaci postów, live’ów oraz wywiadów z ekspertami i wiele więcej.

Na grupie odbędzie się również streaming spotkań ze wszystkimi prelegentami BAOS.

Nasi prelegenci

Monika Reszko

Psycholog biznesu, ekspert ds. komunikacji. Pracuje z właścicielami i zarządami firm oraz kadrą menedżerską. Angażuje się w projekty z jasno zdefiniowanym celem i określonymi wskaźnikami. Efektywność to dla niej suma wyniku finansowego i satysfakcji pracowników. To właśnie zaangażowanie pracowników warunkowane ich satysfakcją, jest dla niej gwarancją wyniku finansowego a także lojalności względem pracodawcy. W swoim dorobku ma ponad 4 tysiące godzin szkoleniowych, 2,5 tysiące godzin konsultacji, wdrożone zmiany w blisko 80 firmach. Mówi się o niej, że zadaje pytania, na które należy i jednocześnie najtrudniej odpowiedzieć. Jeden z klientów, dziś przyjaciel, określił jej pracę słowami: „Profesjonalizm w atrakcyjnej formie. Trafność diagnozy i skuteczność zastosowanych rozwiązań. Cenna umiejętność pracy w niszowych branżach dodatkowo wzmocniona elastycznością.”

Wiktor Doktór

Wiktor Doktór jest wybitnym ekspertem branży outsourcingu i specjalizuje się w wielu obszarach związanych z nowoczesnymi usługami dla biznesu, włącznie z BPO, R&D, ITO, Call Contact Center oraz tematyką nearshoringu i offshoringu. Jest prezesem Pro Progressio – organizacji zajmującej się doradztwem i konsultingiem z zakresu nowoczesnych usług dla biznesu. Wiktor należy do grona najważniejszych osobowości outsourcingowych w Polsce i wielokrotnie był nagradzany za swój wkład w rozwój sektora usług dla biznesu w Polsce. Wiktor wraz z Pro Progressio są Partnerami dla Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingu, IAOP, Global Sourcing Association i innych międzynarodowych organizacji outsourcingowych. Wiktor prowadzi też podcast BSS bez tajemnic.

Piotr Bucki

Zaczynał karierę zawodową w 2000 roku jako programista – ma na koncie ponad milion linii kodu w Javie. Przepracował ponad 10 lat budując i rozwijając biznes. Jest pomysłodawcą i współtwórcą j-labs (kilkuset osobowa firma IT). Od 2018 roku dzieli się wiedzą w podcaście Biznes w IT.

Łukasz Falba

Jestem współzałożycielem agencji marketingowej 4WebZones, w której kompleksowo zajmujemy się obsługą markeingu digital dla klientów z całej Europy. Na co dzień znajduję problemy, o których nie miałeś pojęcia i rozwiązuję je zanim się pojawią. Usprawniam procesy marketingowe i pokazuję firmom rozwiązania, które wyprzedzają swoje czasy, pozwalając zawsze być na krok przed konkurencją. Dzielę się wiedzą zawsze, gdy jest to możliwe. Szkolę, doradzam, piszę bloga i bardzo chętnie włączam się we wszelkie dyskusje.

Hubert Hurban

Pomagam ludziom odnaleźć motywację, a firmom zaistnieć w sieci! Zajmuję się marketingiem online w całym, szerokim jego pojęciu. Pod szyldami własnych marek (i nie tylko) publikuję treści, które mają na celu inspirować i edukować. Dzielę się doświadczeniem i świeżym spojrzeniem na wizerunek w Internecie. „W skrócie”: CEO & Creative Director agencji marketingowej 4WebZones.pl, autor kilkudziesięciu publikacji o marketingu online, grafice i filmach, wykonawca projektów dla klientów z 6 krajów, który stara się każdego dnia dać z siebie 120%.

Zyta Machnicka

CEO, główny strateg i trener w hubie edukacyjnym Lightness oraz autorka książki „Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” i bloga CandidateExperience.pl. Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować oraz lepiej się komunikować z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200. W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS, ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu; EB wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie (gdzie jest również współorganizatorką i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych „Trendwatching & Future Studies”).

Organizatorzy

Partnerzy

Patroni medialni

Obejrzyj nagrania